Un nou studiu arată efectele negative ale statului pe scaun toată ziua.

Nu este o noutate că timpul pe care îl petrecem în scaunele noastre de birou nu este cel mai plăcut: am citit articole care comparau statul pe scaun cu fumatul; studii care arată modul în care statul pe scaun ne dă peste cap sistemul digestiv, crescând riscul de cancer si cauzând tot felul de probleme cardiace. Pe scurt, statul pe scaun ne omoară literalmente, iar noi știam deja acest lucru, dar totuși am crezut că dacă vom fi destul de activi în afara serviciului, acest lucru ne va ajuta în această privință.

Noi științe – rezultatele a 47 de studii, mai exact –  arată că nici sportivii nu pot contracara efectele secundare ale perioadelor prelungite petrecute stând pe scaun. (Dacă tot vorbim de reacții advervitamin-b-871135_1920se, studiile au arătat ca o perioadă de sedentarism de aproximativ 12 ore pe zi crește cu 90 la sută riscul de a dezvolta diabet de tip 2.). Un alt fapt surprinzător: comportamentul sedentar este acum raportat ca fiind a patra cauză de deces în lume, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății.

Întrebarea este următoarea: În afară de a renunța la locul de muncă, care este alternativa? Putem lua în considerare:

1) Biroul bandă de alergare

Pro: Cercetările arată că transformarea biroului într-un birou mobil are efectul exact opus statului pe scaun – mărește durata de viață, arde mai multe calorii (evident) și combate glicemia ridicUntitledată și luarea în greutate. A fost chiar dovedit că reduce stresul și susține productivitatea. (În plus, Victoria Beckham îl face să pară chic.)

Contra: Dacă nu aveți propriul birou sau dacă nu toți colegii dumneavoastră sunt dispuși să-și schimbe biroul cu o bandă de alergare, s-ar putea dovedi un pic deranjant pentru alte părți. Este și destul de scump și nu ne putem abține să ne întrebăm: nu este nevoie de o anumită coordonare? (Dacă încercați, vă rugăm să nu o faceți pe tocuri.)

2) Mingea de exerciții

Pro: Este distractiv să țopăi toată ziua – teoretic, se presupune că organismul va lucra mai mult decât doar stând pe scaun.

Contra: Beneficiile înlocuirii scaunului de birou cu o minge de yoga au fost în mare parte destrămate. Este tot un fel de stat, la urma urmei și într-adevăr nu face prea multe pentru abdomenul dumneavoastră. Finalul fericit este că veți arde cu aproximativ patru calorii mai mult pe oră, dar la fel de bine vă puteți păstra scaunul de birou și puteți face o tură în jurul biroului la fiecare 60 de minute .

3) Biroul la care stai în picioare

Pro: Rămâi aproape la fel de sedentar, dar mai multe dintre aceste efecte negative ale statului pe scaun sunt reduse drastic sau dispar atunci când stai în picioare. În plus, când ești deja în poziție verticală, sunt șanse mai mari să te plimbi în jurul biroului.

Contra: Această variantă este bazată, de asemenea, pe un spațiu de birouri corespunzător. În plus, o scriitoare care a încercat-o a descoperit o schimbare a corpului pe care nu și-a dorit-o: gleznele groase.

Așadar, acestea sunt opțiunile, dar nu sunt cele mai reușite. Tot ceea ce vă putem sugera este să faceți un pact cu voi, promițându-vă să faceți mișcare atunci când puteți: Ridicați-vă de la birou o dată la fiecare oră și faceți o tură; transformați acele întâlniri în întâlniri – plimbări de câte ori este posibil; luați masa de prânz pe drum. Si nu vă opriți din exerciții – ar putea să nu însemne mult pentru problema noastră cu privire la statul pe scaun, dar contracarează aproximativ un milion de alte probleme de sănătate.

NO COMMENTS