VTM – ONE STOP SHOP

Pentru comunitatea de afaceri din Romania, conceptul de One-Stop-Shop inseamna furnizarea de solutii la cheie si se adreseaza cu precadere clientilor foarte ocupati, fie ei persoane fizice sau companii, care vor sa gaseasca toate serviciile sub acelasi acoperis. Iar ceea ce defineste compania VTM este tocmai acest concept, furnizarea unor servicii complete din diverse domenii, care sa vina in intampinarea business-ului clientilor sai: servicii de contabilitate, consultanta in afaceri, tot ce inseamna asistenta juridica, servicii de management, sau consultanta in accesarea fondurilor europene, servicii de IT, dar si resurse umane (sau HR, cum sunt denumite in limbaj uzual), iar lista poate continua. Pentru acei oameni ocupati care nu au timp, VTM, ca si One-Stop-Shop, este locul ideal unde pot gasi solutii la orice probleme de business ar intampina.

Ce inseamna defapt HR-ul din intreaga ecuatie?

Serviciile ofertite de VTM in zona de HR sunt complete si in acelasi timp flexibile si adaptate nevoilor fiecarui client. Zona de HR a VTM cunoaste o dezvoltare continua si astfel creste si acumuleaza forte noi: mai exact cea a specialistilor de la firma Enter HR. Noua echipa de HR a VTM ofera gama cea mai diversificata de servicii din domeniu: Ai de raportat o angajare de ultim moment in Revisal, chiar si in afara orelor de program? Vrei sa recrutezi? Vrei un sistem functional de salarizare, sau de bonusare? Vrei sa oferi cursuri de perfectionare pentru angajatii tai, dar nu stii exact ce fel de cursuri si caror angajati mai exact? Raspunsurile la toate acestea, si nu numai, le gasesti sub acelasi acoperis.

De-a lungul experientei acumulate, am reusit sa devenim parte integranta a afacerii clientilor nostri prin faptul ca ne-am canalizat toate eforturile pentru rezolvarea problemelor de personal, oferind consultanta de specialitate privind legislatia muncii, dar si servicii strategice de resurse umane (ca de ex. cele legate de performanta), astfel incat clientul sa ramana focusat pe activitatea sa principala. Ne mandrim cu relatia foarte buna pe care o avem cu clientii nostri, cu atentia sporita pe care o acordam detaliilor si cu o echipa noastra. Credem in acel “personal touch” si suport din partea intregii echipe, lucruri pe care clientii nostri le apreciaza cu adevarat.

Si acum sa detaliem serviciile…

Salarizare

Salariile vor fi platite intotdeauna corect si la timp! Pe langa acest slogan, suntem constienti de eficienta cu care putem sa oferim o reducere semnificativa de costuri alaturi de o deplina confidentialitate a datelor.

Printre serviciile de calcul salarial oferite de VTM, amintim: Verificarea pontajelor, Intocmirea statelor de plata conform legislatiei in vigoare, Intocmirea rapoartelor specific, Emiterea lunara a fisierului de plata electronic pentru banca la care compania are contul pentru plata salariilor, Completarea adeverintelor de banca pentru salariati, etc.

Administrare de personal

VTM ofera servicii de administrare de personal cu scopul de a va permite focusarea pe dezvoltarea business-ului, lasand in seama noastra activitatile birocratice, dar absolut necesare dintr-un departament de Resurse Umane. Deasemenea veti fi mereu in pas cu schimbarile legislative si reglementarile nou aparute!

Serviciile de administrare de personal oferite de VTM presupun, printre altele: Audit al dosarelor de personal, Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc., Operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal, etc.

Consultanta in legislatia muncii

Consultanta oferita de specialistii in HR a VTM are atat o componenta proactiva, prin transmiterea periodica de newslettere legislative cu schimbarile intervenite in prevederile legislatiei muncii catre clientii sai, cat si una reactiva, prin raspunsul la intrebarile adresate de catre clienti privind spetele concrete aparute in activitatea lor. Raspunsurile VTM sunt descriptive, interpretative, cuprind inclusiv draft-uri de documente acolo unde este cazul si se bazeaza atat pe cunoasterea legislatiei in vigoare, cat si pe experienta in lucrul cu Autoritatile Statului.

Servicii pentru expati

Serviciile pentru expati oferite de VTM presupun:

  • Asistenta in obtinerea dreptului de sedere si permisului de munca pentru cetatenii straini
  • Asistenta in obtinerea Formularului A1 (fostul Formular E101)
  • Asistenta privind inregistratea cetatenilor straini la autoritatilor competente din Romania
  • Asistenta privind obtinerea atestatului de echivalare a studiilor atat pentru cetateni straini, cat si pentru cetateni UE
  • Obtinerea Certificatelor de rezidenta fiscala.

Intocmire Fise de Post, regulament Intern, Contract Colectiv de Munca

Prin abordarea noastra deschisa si flexibila a activitatii fiecarui client in parte, reusim sa imbinam perfect cerintele legale si dorintele angajatorilor, fiind in concordanta si cu cerintele de procedurare ale corporatiilor multinationale.

Punem accent pe latura preventiva a activitatii noastre si credem ca un litigiu de munca este ultima solutie in relatia angajat – angajator, dar facem tot ceea ce ne sta in putinta sa va pregatim in cazul unui astfel de eveniment neplacut.

Servicii de selectie si recrutare

Daca ar fi sa alegem 5 cuvinte care sa exprime abordarea noastra in ceea ce priveste serviciile de selectie şi recrutare am aminti: pasiune, profesionalism, flexibilitate, expertiza, dedicare.

Misiunea noastra este aceea de a crea parteneriate pe termen lung cu clientii nostri, bazate pe integritate, dedicatie si incredere reciproca. Este responsabilitatea noastra sa ajungem sa va cunoaatem in detaliu activitatea, sa ne asiguram ca va ajutam sa va atingeti obiectivele. Scopul nostru este sa devenim partenerul vostru de incredere!

Fie că vorbim de pozitii entry level sau senior management, proiectele de recrutare sunt customizabile; derularea procedurilor de recrutare si selecţie va fi una rapida si eficienta, iar aspectul cel mai important pe care il vom avea in vedere va fi constituit de cerintele clientului.

Diagnoza organizationala

Diagnoza organizationala este acel proces prin care se constientizeaza si se inteleg elementele care determina modul de functionare a unei organizatii. Diagnoza poate fi orientata asupra procedurilor de lucru sau a relatiilor interpersonale, deasemenea asupra stilului de management, sau a leadership-ului, a atitudinii angajatilor (implicare, responsabilitate, lucru in echipa), sau asupra factorilor motivationali si de satisfactie, a obiectivelor si abilitatilor de organizare a activitatii, sau a strategiei si politicilor manageriale. Diagnoza se face pe baza unor analize, printre care amintim:  Analiza structurii si culturii organizatiei; Studierea gradului de ‘engagement’ al angajatilor; Cooperarea inter-organizationala si de conflict; Dinamica, conflict, coeziune, retele si roluri; Abilitati, motivatie, performanta, personalitate, etc.

Evaluarea competentelor 

Prin evaluarea competentelor profesionale se urmareste indeplinirea de catre angajat a fiecarei componente practice presupuse de activitatea sa la nivelul de calitate cerut in standardul ocupational, precum si cunoasterea de catre acesta a tuturor notiunilor teoretice necesare practicarii ocupatiei / calificarii alese. De asemenea, evaluarea competentelor vizeaza si modul in care sunt desfasurate de catre candidat activitatile specifice calificarii / ocupatiei sale (incluzand atitudinea, comportamentul, responsabilitatea, seriozitatea, consecventa, precizia) pe parcursul procesului de munca.

Astfel, scopul unei eveluari a competentelor rezida in imbunatatirea performantei individuale si eficienta organizatiei.

Sisteme de Management al Performantei

Managementului performantei este defapt un proces ciclic bazat pe trei etape fundamentale:

  • stabilirea obiectivelor (si alinierea lor continua la nevoile de business, aflate in schimbare);
  • monitorizarea performantei, si
  • evaluarea performantei, care presupune o abordare de natura formala a intregului proces si realizarea feedback- ului (aferent actiunilor intreprinse si rezultatelor obtinute).

Componentele performantei organizationale tin de resurse si de strategia organizationala, iar planurile create vor fi monitorizate, aliniate si masurate, in vederea imbunatatirii continua a proceselor. Astfel, fiecare sistem creat este diferit de la o companie la alta, iar echipa de HR a VTM se adapteaza nevoilor clientilor sai, creand sisteme de management al performantei croite pe specificul acestora.

Identificarea nevoilor de Training si Dezvoltare Strategica

Nevoia de training intervine atunci cand exista diferente intre performanta dorita de companie si competentele detinute de angajati. Orice companie trebuie să cunoască nevoia de training a angajaţilor sai inainte de a contracta un training, astfel incat, training-ul să fie cu adevărat util. Interventia la nivel de schimbare in bine, de micsorare a diferentei dintre performanta dorita de companie si competentele detinute de angajati poate fi facuta sistemic, ca si parte a dezvoltarii strategice a companiei. Astfel se vor avea in vedere:

  • Identificarea decalajelor existente si stabilirea unui plan de dezvoltare;
  • Implementare – cursuri de training specifice, pe diferite zone identificate;
  • Evaluare – analiza progreselor realizate.

Cursuri oferite de specialistii HR ai VTM: Strategii analitice si de rezolvare eficienta a problemelor, Comunicare si influenta pe diverse linii manageriale, Lucrul in echipa, Leadership, Standarde etice, Flexibilitate organizationala, Sisteme de motivare a angajatilor, Managementul schimbarilor, Planificarea succesiunii, Eficienta manageriala.

NO COMMENTS